سلام بر دکتراحمدی نژاد

الهی: نوکرتم - مخلصتم - چاکرتم

سلام بر دکتراحمدی نژاد

الهی: نوکرتم - مخلصتم - چاکرتم

تفاوت نگاه آسمانی

بیشتر دریافتم که نگاهت چه زیبا و آسمانی است . 

و من این نگاهت را دوست دارم .

آری انفاق را اینگونه دیدن هنر مردان آسمانی است

نقل شده مردی نزد امام حسن (ع ) آمده اظهار حاجت کرد

 امام فرمود حاجتت را بنویس و به ما بده ...

آنگاه ایشان  دو برابر خواسته اش را بدو بخشید .

یکی از حاضران گفت ای پسر رسول خدا این نامه چقدر برای او پربرکت بود

امام فرمود برکت آن برای ما فزونتر بود زیرا ما را اهل معروف ساخت

 مگر نمی دانی که نیکی آن است که بدون درخواست به کسی چیزی دهی

اما انچه پس از درخواست می دهی در برابر آبروی خواهش کننده بهای ناچیزی است

 چه بسا وی شب را با اضطراب و میان بیم و امید به سر برده و نمی دانسته

 که در برابر عرض نیازش دست رد بر سینه اش خواهی زد ٬

 و یا با شادمانی خواهشش را بر آورذه می سازی و اکنون با تن لرزان و دل ترسان وپریشان

 نزد تو آمده است اگر تو فقط به قصد خواسته اش بدو بخشی

 در برابر آبرویی که نزد تو ریخته بهای اندکی به او داده ای

نظرات 3 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

یاسر شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://BSOFT.BLOGSKY.COM

سلام وبلاگ جالبی داری
ازش خیلی خوشم اومد
بهم سر بزن خوشحال میشم
{تو که زحمت میکشی میای وب سایت من روی تبلیغات هم کلیک کن تا ما هم یه چیزی کاسب شیم}
با تشکر

احمد شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.oons.blogsky.com

سلام دوست عزیز من احمد قادری هستم و به تازگی در بلاگ اسکای یک بلاگ ایجاد کردم و از شما می خاهم به وبلاگ من سر بزنید و د ر مورد وبلاگ نظر دهید من منتظر پاسخ شما دوست عزیز هستم
حدا حافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد