سلام بر دکتراحمدی نژاد

الهی: نوکرتم - مخلصتم - چاکرتم

سلام بر دکتراحمدی نژاد

الهی: نوکرتم - مخلصتم - چاکرتم

گفتی

 

گفتی بهم می خوام برم 
 

گفتم که طاقت میارم
 

اما دلم بهم می گفت 
 

طاقت دوری ندارم

طفلی دلم چه ساده بود 
 

عاشق چشمات شده بود
 

ذره ذره فدات شدن 
 

واسش یه عا دت شده بود

به من نگو دوستم نداری
 

به من نگو تنهام می ذاری
 

به من نگو عهد رو شکستی 
 

عروسکم دل به کی بستی

طفلی دلم چه ساده بود 
 

عاشق چشمات شده بود
 

ذره ذره فدات شدن 
 

واسش یه عا دت شده بود

به من نگو دوستم نداری
 

به من نگو تنهام می ذاری
 

به من نگو عهد رو شکستی 
 

عروسکم دل به کی بستی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ http://zeinabahmadi.blogfa.com

سلام
خوبی؟
شعرش واقعا قشنگه مثله اینکه شما هم خیلی خوشت اومده نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد