سلام بر دکتراحمدی نژاد

الهی: نوکرتم - مخلصتم - چاکرتم

سلام بر دکتراحمدی نژاد

الهی: نوکرتم - مخلصتم - چاکرتم

تو عشق من هستی

تو عشق من هستی

تمام افکارم را درک می کنی          کارهایم را درک می کنی

تو   همانی  که  زندگیم  را           به  دستانش  می سپارم

تو همانی  که  می خواهم           همیشه  در کنار او باشم

تو عشق من هستی

گفتی

 

گفتی بهم می خوام برم 
 

گفتم که طاقت میارم
 

اما دلم بهم می گفت 
 

طاقت دوری ندارم

طفلی دلم چه ساده بود 
 

عاشق چشمات شده بود
 

ذره ذره فدات شدن 
 

واسش یه عا دت شده بود

به من نگو دوستم نداری
 

به من نگو تنهام می ذاری
 

به من نگو عهد رو شکستی 
 

عروسکم دل به کی بستی

طفلی دلم چه ساده بود 
 

عاشق چشمات شده بود
 

ذره ذره فدات شدن 
 

واسش یه عا دت شده بود

به من نگو دوستم نداری
 

به من نگو تنهام می ذاری
 

به من نگو عهد رو شکستی 
 

عروسکم دل به کی بستی

 

چه آسان می توان از یادها رفت

خزان بنشست و گل با بادها رفت

بهار از خاطر شمشادها رفت

زیاد باغ،بوی فروردین ها

هوای خرم خردادها رفت

زیاد باغبانان،رنگ گلزار

چو بوی نسترن،با بادها رفت

تو گویی گل نه رویید و نه پژمرد

چه آسان می توان از یادها رفت